20 July 2013

Göteborg.




Předvčerejšek jsem strávila v Göteborgu (sama!), druhém největším švédském městě, které na mě při mé separaci na venkově vždycky působí neuvěřitelně velkým a světáckým dojmem. Lidé okolo mě! Ach! Často si připadám jako šupák z venkova, avšak tentokrát jsem se (prozřetelně) vyzbrojila hezkým oděním.
Nejdříve vůbec nebylo v plánu, že budu mít volno. To až babička, která mě poslala pryč, že s nimi na koupaliště chodit nemusím. Zlatá! A tak tedy, vyzbrojena peněženkou s první výplatou, jsem se pustila uličkami tohoto velkoměsta. Nejdříve bez mapy a moc mi to nešlo, naštěstí se přede mnou zjevilo informační centrum pro hloupé cizince a s ním i mapa. Užívala jsem si stylových (hipster) Švédů kolem sebe, krásného slunečného počasí, zmrzliny, parků a parčíků, vodních kanálů a kouzelných kaváren na každém rohu a nemohla jsem si odpustit přivézt si pro sebe taky něco na sebe. Přecijen, kdy se zase dostanu mezi lidi? A tak tentokrát alespoň fotku mé nové (velice krátké a nestoudné) puntíkované sukně ze švédského Háemka.

No comments:

Post a Comment